Oferta archiwalna

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Oferta archiwalna

2 100,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


obsługa klienta Żywiec, call center Żywiec, raportowanie Żywiec

  • codzienny telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami (w języku niemieckim i angielskim),
  • zadania administracyjne: m.in. tworzenie faktur, wypełnianie i przekazywanie dokumentów i raportów z KPI,
  • przetwarzanie zamówień: tj. wprowadzanie zamówień, aktualizowanie harmonogramów, sprawdzanie stanu zapasów, przekazywanie zamówień do realizacji w magazynie itd.,
  • współpraca z Menedżerem Obsługi Klienta.


Wymagania

posiadasz 2-3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
znasz język niemiecki i angielski w stopniu komunikatywnym,
posiadasz doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
jesteś otwarty na codzienną komunikację z Klientem,
jesteś zorientowany na współpracę w zespole,
posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się,
odznaczasz się dobrą organizacją pracy i umiejętnością ustalania priorytetów.


Oferujemy

rozwój zawodowy w dynamicznej Firmie i międzynarodowym środowisku,
atrakcyjne warunki zatrudnienia uwzględniające Twoje doświadczenie i umiejętności,
prywatną opiekę medyczną,
stałą umowę o pracę,
przyjazne i wspierające środowisko pracy.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.01.08, wyświetleń: 932

nr ogłoszenia: 111