specjalista Żywiec, pracownik biurowy Żywiec
- Przygotowanie i koordynacja działań komunikacyjnych nastawionych na generowanie leadów i sprzedaży;
- Koordynacja działań performance (SEM, afiliacja, retargeting, Social Media);
- Analiza skuteczności kampanii i tworzenie rekomendacji;
- Bezpośredni kontakt z agencjami w zakresie bieżącej obsługi;
- Udział w tworzeniu strategii;
- Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań z zakresu digital marketingu oraz analizowanie trendów branżowych;
Wymagania
Doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych;
Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie lub w agencji digital;
Kreatywność i orientacja na działanie;
Wysokie umiejętności interpersonalne;
Umiejętność pracy pod presją czasu w zmiennym środowisku biznesowym
Oferujemy
Dobrą atmosferę, przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych poprzez różne formy podnoszenia kwalifikacji;
Stabilną, długotrwałą współpracę;
Prywatną opiekę medyczną.
Klauzule informacyjne
Aplikuj