menager Żywiec, logistyk Żywiec
- Określenie potencjału rynkowego i prognozy rozwoju poszczególnych segmentów klientów biznesowych
- Definiowanie i monitorowanie mapy obecnych i przyszłych potrzeb ubezpieczeniowych
- Rekomendowanie kierunków rozwoju oferty produktowej pod kątem nowej sprzedaży i utrzymania klientów
- Przygotowywanie propozycji i monitorowanie realizacji kampanii sprzedażowych, retencyjnych i marketingowych
- Przygotowywanie wniosków z badań marketingowych wraz z rekomendacją dalszych działań
- Monitorowanie pozycji rynkowej Spółki, konkurencji i trendów rynkowych oraz konsumenckich
Wymagania
Min. 4 letniego doświadczenia w obszarze sektora finansowego, produktów, segmentacji klienta, bankowości
Wiedzy z zakresu segmentacji klientów, określania potencjału rynkowego segmentu, prognozy rozwoju i jego charakterystyki
Bardzo dobrej znajomości produktów konkurencji oraz metodologii porównywania cen i zakresów produktów ubezpieczeniowych
Znajomości technik badania skuteczności wdrażanych kampanii sprzedażowych, retencyjnych i marketingowych
Wykształcenia wyższego: ekonomia, marketing
Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wiedzy na temat rynku produktów ubezpieczeniowych w Polsce i na świecie
Oferujemy
Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
Atrakcyjny system wynagradzania
Program profesjonalnych szkoleń
Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
Klauzule informacyjne
Aplikuj